زبان های خارجی

لیست آموزشگاه های زبان بوشهر | لیست بهترین آموزشگاه های زبان بوشهر

معیارهای تعیین بهترین آموزشگاه زبان بوشهر

برای انتخاب بهترین آموزشگاه های زبان در سال ۹۸ چند فاکتور مهم مقایسه شده است که در ذیل هر کدام را مشاهده میکنید

  1. دوره های طراحی شده
  2. کیفیت کار اساتید
  3. امکانات آموزشی
  4. نحوه مدیریت و برخورد پرسنل
  5. در دسترس بودن
  6. باز خورد تجربی زبان آموزان

هر آموزشگاهی ارزش وقت صرف کردن رو نداره

توجه : دقت کنید آموزشگاه زبانی را انتخاب کنید که با توجه به اهداف شما قدم بردارد . مهمترین کار شما درس خواندن است ! فراموش نکنید که با درس نخواندن عملا هیچ آموزشگاه و لیستی کمک رسان شما نخواهد بود .

بهترین آموزشگاه زبان بوشهر

فقط توجه کردن به ظاهر اراسته اساتید و زیبایی محیط معیار مناسبی برای انتخاب شما نیست !

۱- موسسه زبان گاما بوشهر

موسسه گاما یک آموزشگاه زبان کشوری با سابقه ای بسیار درخشان است. این مرکز آموزشی تنها جاییست که دوره های خود را تضمین میکند .

  • دوره زبان آلمانی تضمینی بوشهر گاما : ۷ ماهه بوده که تضمینی متقاضی را به مدرک گوته خواهد رساند.
  • دوره آیلتس تضمینی بوشهر گاما : موسسه گاما بزرگترین مجموعه آیلتس جنوب که تنها در 6 ماه به صورت تضمینی شما را به آیلتس 6 میرساند.
    با بهره گیری از مدرسان و امتحان گیرندگان رسمی آیلتس استرالیا در بوشهر (تنها مرکز دارای امتحان گیرنده رسمی آیلتس جنوب کشور)
  • دوره زبان چینی بوشهر گاما : اگر بدنبال تجارت های بزرگ هستید ، آموزش زبان چینی روند زندگی شما را تغییر خواهد داد.
  • کلاس یوس آمادگی کنکور ترکیه برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی : موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشرو در زمینه آموزش های زبانی و مخصوصا آمادگی برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی اقدام به ارائه این دوره ها در بوشهر نموده است. 
  • دوره زبان روسی بوشهر گاما : موسسه گاما برای اولین بار دوره های روسی را در شهر بوشهر آغاز کرد.
  • دوره کلاس فرانسوی بوشهر گاما: شما با شرکت در کلاس های زبان فرانسه گاما در مدت زمان ۷ ماه میتوانید با تسلط کافی در آزمون B1 جهت ارایه به سفارت شرکت نموده و در آن موفق شوید.این دوره که به عنوان دوره طلایی گاما شناخته میشود بصورت دو جلسه سه ساعته در هفته ارایه خواهد شد.

 آدرس : میدان امام – خیابان فرودگاه – بعد از دکتر طبیب – جنب کافه اوان

۰۷۷۳۳۵۳۲۹۳۸

۲- سازمان زبان انگلیسی ندای شکوه

ندای شکوه زیر نظر سازمان زبان انگلیسی ندای شکوه تهران و تنها نمایندگی انحصاری در استان بوشهر است. این موسسه دوره های Ket_Pet_Fce_CAE_CPE_TOEFL را برگزار میکند. ندای شکوه با سیستم دانشگاهی خود، زبان آموزان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه را در طول سال های تحصیلی به منظور استفاده از کتاب های دانشگاهی و درسی که در نظام جدید امری اجتناب ناپذیر است ، آماده می نماید و در پایان هر دوره زبان آموزان به یکی از دیپلم ها خواهند رسید. آدرس و شماره تلفن آموزشگاه ندای شکوه بوشهر به شرح زیر است :

  • آدرس : داخل – روبروی بانک حکمت / تلفن : ۰۹۳۶۹۳۹۴۲۷۶

آموزشگاه زبان بوشهر

۳- موسسه زبان های خارجی آریا

موسسه زبان های خارجی آریا در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان بوشهر قرار گرفته است . این آموزشگاه در بخش بزرگسال و در بخش کودک و نوجوان فعال است.این موسسه با تغییر استراتژی بر پایه اصول مدیریت تحول گرا، به سمت تبدیل شدن به موسسه ای تخصصی و چند زبانه پیموده است. موسسه محیطی آرام و جذاب دارد و با استفاده از جدیدترین متد های آموزشی مشغول بکار است. موسسه زبان های خارجی آریا تمرکز ویژه ای بر روی آموزش زبان انگلیسی دارد. آدرس و شماره تلفن آموزشگاه زبان ماهان به شرح زیر است :

  • آدرس : میدان قدس، خیابان سنگی، کوچه بوستان ۳۰ (اولین کوچه سمت راست) / تلفن : ۰۷۷۳۳۳۲۵۱۵۰

۴- زبانسرای بوشهر

زبانسرای بوشهر بزرگترین موسسه زبان انگلیسی در بوشهراست. این موسسه دارای بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه تخصصی كتابهای آموزش زبان انگلیسی(كتاب سرا) است. پرسنل متخصص ، باتجربه ، خلاق و دارای چارت مدیریت آموزشی ، انفورماتیك و پشتیبانی پشتیبانان موسسه هستند. موسسه دارای سیستم اطلاع رسانی جامع و كامل ارسال پیامك برای زبان آموزان، اولیاء و اساتیداست. دوره های آموزشی تخصصی با تفكیك سنی ویژه كودكان، نوجوانان و بزرگسالان محیا گردیده است. آدرس و شماره تلفن آموزشگاه زبان ماهان به شرح زیر است :

  • آدرس : بوشهر میدان امام خمینی کوچه استانداری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تاریخ شروع کلاس ها تماس بگیرید

موسسه گاما

09190192061

07733532938

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×
خانم کرمی Whatsapp chat
خانم نیرومند
1 +
بستن